15 Şubat 2008 Cuma

Düğümlendim Ben Sana


Düğümlendim Ben Sana
Son demiştim aşka
Yeminler etmiş, elveda demiştim
Son kadehimi elveda ya kaldırmıştım
Yüreğimi gömmüştüm karanlıklara,
Gün yüzü, aşk yüzü görmeyecekti bir daha,
Yeminler etmiştim artık aşık olmayacaktım....
Oysa şimdi, seni gördüm
İlk bakışta vuruldum sana.
Sarıldım aşkına, sımsıkı sarıldım sana
Düğümlendim girdim yüreğine
Gemici düğümü gibi bağlandım sana...
Sen ben oldun içimde,
Kendimi bıraktım seni düşünür oldum sonunda...
Gecemde sen varsın, sabahın seherinde sen
Günümde sen varsın, aylarımda, yıllarımda sen...
Sensiz geçen günleri, günden saymam ben
Bitmeyecek sevdan yüreğimde
Olmadığın her gün, göz pınarlarım akar içime
Acı içinde yanar, sızlar ciğerim...
Yokluğun işkence bana
İçimde hasretin sürekli depreşir
Ben sana köle olmuşum,
Düğümlendim yüreğine, çözülemiyorum aşkından
Günden güne yakıyor kavuruyorsun beni...
Yenal Karavelioğlu


Hiç yorum yok: