12 Mart 2008 Çarşamba

Anla


Sensin benim umudum,

Sensin benim neşem,

Sensiz olamıyor bu yürek

Özlüyorum seni canım.

*******************

*******************

Gel artık bekliyorum

Senden sevgi dileniyorum

Sensiz ölüyorum

Gel nolur bekliyorum.

*******************

*******************

Sana alışmışım anla

Gülmene,sohbetine

Özlenensin biliyorsun

Uzaklaşma üzülüyorum

********************

********************

Özelimsin,özelsin

Sevdamsın,sevilensin

Gözbebeğim,yüregimsin

Kalbimin sahibi gülümsün

*********************

*********************

Senin bu yürek anla

Ruhum,hayallerim senin

Yeter artık uzak durma

Yen artık korkularını durma

************************

************************

İzin verdim sana anla

Kimseye olmaz bu müsamaha

Sen bende canımdan cansın

İste bu can uğruna feda olsun...

ESENGÜL-Selma

Hiç yorum yok: