18 Mart 2009 Çarşamba

Çanakkale Geçilmez!!!



Mehmedim; Kalem; Çanakkalem

Yıl; 1915
Uykusuz gecelerin,siperlerin ve bombaların yılları
Benim askerim tek vücut
Benim askerim bir aslan parçası
Yetermiydi ki düşmanın topu,tüfeği
Hangi asker geçebildiki bu iman dolu kaleyi
Çanakkale'ye yağmurlar yağar 1915'te
Çanakkale'ye bombalar,kurşunlar yağar
Mehmedim canlar feda olsun der vatanı uğruna
Mehmedim duvar olur milleti için
Yüreğinde çelikten bir imanı vardı
Anasından,babasından,yarinden geçti de mehmedim
Geçmedi vatanından bombalar altında
Yıl; 1915
Mehmetler, bölük bölük şehitlik şerbeti içmekte
Düşman yara almış,ardına bakmadan gitmekte
Çanakkale şehitler kalesi
Çanakkale ülkemin meşalesi
Unutma arkadaş! Unutma Çanakkaleyi
Bir daha görmesin bu millet 1915'leri...

Osman Boz









www.nostaljim.org

bizim sitemiz işte

1 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, allah kabirlerine nur yagdirsin tüm sehitlerimizin, sevgiler...