23 Ocak 2010 Cumartesi

Şal-Bebbek Yeleği ve Bere...



Bu bereyi geçen Derya Baykal da izledim ve daha önce yaptığım pançoya takım yapıp Kars'a yolladım bebecik iyi günlerde giysin :)



Buda yeleğimiz efendim... :)






Buda güzel kızımın mankenliğinde motif matikle yaptığım şalım,herkesler yaptı ben yapmazsan kusur kalır dedim ve hemennnn yaptım ama bunuda hediye gönderdim,kızıma yeniden yapacağım malzemeleri hazır sadece yapılmayı bekliyorlar...
Evet işte böyle şimdi kaydedip postalayım değil mi ama :P

8 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine saglik canim cok güzel olmuslar..

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

ellerinize sağlık.hepsi çok güzel.hele hele şal.

http://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

slam canım şalını ıyı gunlerde kullan

Pembe Tatlar dedi ki...

Maşallah canım emeğine sağlık hepside harika...

Esra dedi ki...

eMEĞİNE SAĞLIK,YELEKLE ŞALA BAYILDIM

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Hayırlı geceler arkadaşım, çok şık çok zarif olmuş, emeğinize sağlık. Zşyaretiniz ve yorumlarınız için çok teşekkürler.Güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiyle sağlıkla kalın.

belma dedi ki...

ablacığım ellerine sağlık...

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

merhaba muhteşem bır sal iyi gunlerde kullanın