28 Nisan 2008 Pazartesi

♥ Nilüferler Düşer Gözlerimden...

Meltemlerin; nefesiyle açar güller

Suyun üzerinde süzülür, bir kuğu gibi nilüferler

Akşamın kızıllıgın da, suskuyla gülümser vedâ ederler

*****

Aşkın en hoş terennümünde gözyaşım titrer

Nilüferler düşer gözlerimden

Bir de mahmur bakışlım... Sen! ..

*****

Gözlerim düş yorgunu; ruhum da hafif bir sam yeli eser

Nilüferler uyur içimde, sen uyursun, gökkuşağın da uyur renkler

Bütün enstrümanlar eşliğinde, kalbimi tutkuyla aşkın kilitler

*****

Aşkın en hoş tebessümünde gözyaşım titrer

Nilüferler düşer gözlerimden

Bir de ay yüzlüm....Sen! ..

******

Ay ışığının dansı başlar, zikre çağırır titreşimler

Gönlüme aktıgın günden beri, gözlerime yakamozlar düşer

Musikinin en derin nagmelerinde, buselerin güller derer

*****

Aşkın en hoş sessizliginde gözyaşım titrer;

Nilüferler düşer gözlerimden,

Bir de gün sözlüm... Sen! ..

*****

Yıldızlar kayar lâcivert gecede, mehtapta gözkırpar nilüferler

Ak duvaklı bir gelin sayki; zambak gibi süzülürler

Kökleriyle tutunur; can suyunu, yudum yudum, içerler!

*****

Aşkın en hoş bakışında gözyaşım titrer

Nilüferler düşer gözlerimden

Bir de elâ gözlüm...Sen! ..

*****

Akasya çiçeklerine, dönüşür tebessümler

Kiraz dallarında salınır aşk, gönülde ürpertiler

Aşk iksiri sunulur en güzel; badelerle dolu testiler

*****

Aşkın en hoş akışında gözyaşım titrer

Nilüferler düşer gözlerimden

Bir de mert yüreklim...Sen! ..

*****

Tarih: 05.11.2007 23:02:00

Fatima Humeyra Kavak

******

Akşam olup güneş batımında çiçeklerini kapatır nilüferler...

Sabâhın ilk ışıkları ile tekrar acılır, çiçekleri güneşine hasret nilüferler...

Tıpkı benim sana olan hasretim gibi...

Dokunamadığımsın.....

4 yorum:

. dedi ki...

CANIMMM GÜZEL DUYGULAR SIIRLER BUNLAR.PAYLASIMIN ICIN TESEKKÜRLER TATLIM.
SEVGILER BENDEN:)

esengül dedi ki...

teşekkür ederim gülden :)
sağol canım,bendende sevgiler :)

akasyakokusu dedi ki...

merhaba esengülcüm.dizeler çok güzel..ama nilüferde çok güzel..
selam vede sevgiler.

esengül dedi ki...

çok teşekkür ederim akasyakokusu :)
evet benimde beğendiğim şiirlere yer veriyorum özenle seçmeye çalışıyorum,beğendiğizie sevindim :)
teşekkürler nazik ziyaretin için :)
sevgilerimle :)