29 Nisan 2008 Salı

Seni Çok Özledim...


3 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

günaydın selmacım bende seni çok özledim geldim:)
canım yaa benim oğlan anasınıfından beri kullanıyor o ilacı..sabah okula giderken tam veriyoruz..kıpır kıpır hiç durmuyor..yediği içtiği dersi belli değil..öğretmen ilacını almadığını hemen farkediyor..burda yarım gün sabahçı..dr öğlen gelincede verin diyor..ama işte anne yüreği bir bakımada özgürlüğünü yaşasın diye vermiyorum..sadece okula giderken..
çok saol canım uğradığın sürece yazmaya gelirim anca iadelerime yetişebiliyorum..çok çok öptüm kolay gelsin.

esengül dedi ki...

sende saol,ee anne yüreği işte dayanamıyor değilmi? :)
bende iadeyi ziyarette bulunurum vakit buldukça canım :)

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım ziyaretin için çok teşekkür ederim mutlu ve hauzurlu günler dilerim.