14 Kasım 2008 Cuma

Masal


Sence; bu güneş bir gün ikimiz içinde doğacakmı.
Yarına dair umut besliyorum,
Umutlarımı korkular besliyor ama..
Korkular benim,umutlar benim,sen benim.
Hadi söyle...sen benimmisin?
Sensiz güneşler doğmuyor sabahlarıma.
Huzur bulmuyor.
Bulamıyor, küçücük yüreğim.
Sanki bir kurt kapanına sıkışmış bu bedenim.
Çabaladıkca kanlar sızıyor her yanımdan yeryüzünün her zerresine.
Seni düşünüyorum.
Bir masal düşlüyorum ve ben susuyorum.
Seni susarken seviyorum.
Sustuğumda sana olan susuzluğum artıyor.
Seni özlerken seviyorum.
Özlerken yıldızlar kayıyor yine gözlerimden.
Bir masal düşlüyorum; sensiz zamanlarda ama içinde sen olan.
Sana dair masallar.
Bir varmış diye başlıyor biliyormusun?
Ama ben bu masalın sonunu bilmiyorum ve çok korkuyorum.
Sensizken: düşünüyorum,kimse yok.
Ben; biliyormusun sen yoksan kimsesizim,biçareyim,
Hatta inanmazssın,sanki bir ucubeyim.
Benim masalımın kahramanı:
Korkular yaşıyorum senden uzakta.
İçinde sen olan senli korkular.
Masalda olsa istemiyorum,gitmeni,
Dönüşün olsada bana...yaşatma bunu bana masalca da olsa.
Güneş bir gün ikimiz için doğsun.
Biz bir masalın iki kahramanı olalım ve tut ellerimi sakın bırakma. Korkularımız olsun,umutlarımız olsun.
Ama bizim olsun.
Geçmişim yok,hatırlamak istemiyorum.
Bugünümde,korkularım var,sen varsın.
Bir bilinmezlik olmasın.
Ama:yarın...
Yarınım...
Benim yarınım olurmusun?
Düne dairin değil.
Bugününse kimbilir.
Senin masalında...
Yarının olmama izin verirmsin? ..._dejavü_
********
*******
ilknur Aslan
**********
**********
*********
eee benim sitem işte :)

Hiç yorum yok: