24 Aralık 2008 Çarşamba

Kekikli ,Terayağlı Tavuk ve Pilav



Evet ne zamandır blogumu ihmal ettim,

Mersin'deydim uzun bir süre ve ordanda fırsat buldukça ancak siteme giriş yapabildim...

Neyse şimdi burdayım ve gelelim tavuğumuza :)

malzemeler;

1 paket tavuk yada tüm tavuk(arzunuza göre)

1 çay kaşığı kekik(ben daha çok kullanıyorum)

bir çay kaşığı kadar tuz

bir tatlı kaşığı kadar salça(biber)

bir çorba kaşığı tereyağ...

tencere,ocak,kendinden çakmaklı olursa iyi olmazsa bir adette çakmak lütfen :)))

Ben tavuğu kekikli çok seviyorum ve sıkçada böyle yapmayı tercih ediyorum...tavuk budu yada bütün tavuk önce güzelce yıkayalım ve teflon tenceremize koyalım üstüne tuz kekik,ben birazda salça koyuyorum ve ocağı yakalım,kısık ateşte kendi suyunu çekene kadar pişirelim,suyu bitince içine isteğe göre teryağ ilave edip nar gibi kızarana değin kısık ateşte pişirelim ve afiyet olsun...pilav e bildiğimiz pilav işte tarife ne gerek?

afiyet olsunnnn

www.nostaljim.org

eee benim sitem işte :))

Hiç yorum yok: