30 Aralık 2008 Salı

YENİ YIL



Ben buraya karlı,kış manzaralı güzel resimler koymayı çok isterdim ama

bu hediye paketini uygun gördüm...

Bu hediye paketinin içinde tüm dünyaya yetecek kadar
hoşgörü,barış,sevgi,huzur olduğunu düşünerekten bunu uygun buldum...


Yeni yılın savaşların olmadığı,petrol için kanların akmadığı,şehit haberlerinin hergün bomba gibi evlerimize düşmediği güzelliklerle dolu bir yıl olmasını

EN İÇTEN DİLEKLERİMLE DİLİYORUM



Umarım yeni yıl,bizlere sağlık,huzur,mutluluk başta olmak üzere,kimselere muhtaç olmayacak kadarda para getirir...

Yeni yılımız kutlu olsun arkadaşlar...


www.nostaljim.org
eee benim sitem işte :)

6 yorum:

muko dedi ki...

bu g�zel dileklere kat�lmamak m�mk�n de�il cna�m eline kalemine sa�l�k..
yeni y�l�n kutlu olsun bidenem,seni �ok seviyorummmmmmm...

Unknown dedi ki...

İlk gününden itibaren tüm umut ve hayallerinizin gerçekleşeceği mutlu bir yıl diliyorum...
Her şey ama her şey gönlünce
olsun sevgili şiir dostu...
Sevgiyle...

esengül dedi ki...

mukom çok teşekkür ederim canım,bende seni seviyorummm :)

esengül dedi ki...

güzel dileklerin için teşekkür ederim kış düşü,umarım herşey hepimizin istediği doğrultuda olsun :)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
saglikli, mutlu ve huzurlu nice yillara...

esengül dedi ki...

teşekkürler,inşallah herkes için öyle olur canım :)