19 Eylül 2008 Cuma

Yoğurtlu patates salatası...


malzemeler;
4-5 tane orta boy patates,
bir küçük soğanbir tutam taze nane,
bir tutam maydanoz,
kırmızı biber karabiber kimyon tuz
2 diş sarımsak 2 kase kadar yoğurt,
bir çorba kaşığı çiçek yağı,
bir tatlı kaşığı domates salçası...
patatesleri haşlayıp,iyice püre haline getirelim,içine baharatlarını ve soğanını koyup karıştıralaım,sarmımsaklı yoğurdun birazınıda patateslerin içine karıştıralım veorta boy borcama(tepside olabilir)aktaralım,geri kalan yoğurduda üstüne yayıp en üstünede yağlı salçalı sosu dökelim,süslemeside size kalmış ne isterseniz afiyet olsun...

5 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canımcım nefis görünüyor..daha yemeğimde yok ne yapsam acaba diyorum.kıyma aldım az evvel dışardan gelirken..börek yapıcak gibiyim.
şöyle bir dilim alayım iftara sofrada bulunsun..bol çeşit güzel olur.
öptüm canım sevgilerimle.

esengül dedi ki...

tşk ederim canım ve şimdiden ellerine sağlık :)

akasyakokusu dedi ki...

canısım geldim burdaydım.iki gündür panelimde sorun vardı.urllerde zorlandım yazamadım kimseye.bugün düzelmiş.bak patlıcan ekledim makinada yaptımdı.
hemen kalkıcam sabah beri arkadaşa yardım ettimdi sayfasına.
ellerine sağlık çorbanın nefis olduğuna eminim.demek sarımsak yazmamışım ben..ufak tefek unutuyorum pratik yazdığım için malzemeleri.
canımsın beğenmene sevindim dediğim gibi aynen yapıyorum bende..öptüm çok çok..

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık, nefis görünüyor.

esengül dedi ki...

teşekkür ederim nuraycığım :)
öpüyorum canım :)

teşekkürler armina :)