4 Mayıs 2009 Pazartesi

Yeni haftaya merhaba...

Yeniden güzel bir haftaya sağlıkla başladık,dilerim hepimiz iyi bir hafta geçiririz...

Ben güzel ama yorucu bir hafta geçirdim,kardeşim eşi ve 2 küçük afacanı ziyaretime gelmişti,

sanırım ben yaşlanmışım :( çocuklar falan ne bileyim eski enerjim kalmamış gibi eee tabi kolay değil 18(aslında 40) yaşına girmek PpP

neyse güzel cıvıl cıvıl bir haftanın ardından yine sakin,sükunet dolu günlerimize döndük,şaka bir yana alışmışım bile cıvıl cıvıl seslerine kuzularımın...

Ne diyoruz sağlık mağlık olsun gurbet nasılsa bi şekilde çekiliyor değilmi?

Evet şimdi ziyaretime gelen arkadaşlarımada iadeyi ziyarette bulunup ev ayaklanmadan işlerime döneyim dimi ama? :)

Kalın sağlıcakla efendimmmm... :)

www.nostaljim.org

eee bizim sitemiz işte :))

9 yorum:

muko dedi ki...

18'lik selom benimmmmmmmmmm:)

gurbet var ama sonunda kavuşmakda var dimi gülüm...

Allah kavuştuırsun ve yeni haftada tüm herşey gönlünce olsun inş.
seni sveiyorummmmmmmmmmmm

esengül dedi ki...

bende seni seviyorum gülom,
inş. sağlık olsunda elbet sonu güzel olur gurbetlerinde :)

Unknown dedi ki...

selmacim 18inde gencecik kizsin sen ne yorgunlugu..

gurbet güzel cünki sonunda kavusma heyecani var insana koyuyor ama kavustugun anda unutuyorsun tüm sIkIntilarini..

güzel haftalarin olsun canim..

esengül dedi ki...

evet canım haklısın kavuşmaların güzelliği olmasa zaten çekilir gibi değilde,işte :)
teşekkür ederim canım :)
yaşlandım yaşlandım haziranda 19 olcam:PpP

NRL dedi ki...

Merhabalar,

Tanıştığımıza çok memnun oldum:)

Bloğunuza biraz göz attım oldukça hoş ve güzel bilgiler var... Başarılarınızın devamını diliyorum...

Sevgiler,
NRL

esengül dedi ki...

inceliğiniz içinde tşk ederim :)
bende memnun oldunm sevgili NRL

bendende size sevgiler :)

akasyakokusu dedi ki...

Selma'cım gözlerin aydın olsun canım...Ne değişiklik olmuştur aileden birinin yanına gelmesi..Bizim gurbet çok uzak be yaa..Olsun yinede değilmi..Bu arada yaşıtız senle galiba..ehh bende 19 diyim ozaman:))))

esengül dedi ki...

sağol Nuray'cığım :)
evet değişiklik oldu tabiki canım,
kayınvalidem bir laf derdi"kulağının arkası bile gurbettir,gözün görmediği yer gurbettir "diye ama olsun varsın napalım,bizimde doyduğumuz yer gurbet işte :)

evet evet yaşıtız canım,19 çıtırlarız :)

Adsız dedi ki...

gunaydın anneler gununuz kutlu olsun sevgıler