25 Ocak 2009 Pazar

Hani; olurya...


Birgün;
Olurda yüreğinden kayarsam; isimsiz bir göktaşı gibi.Vurursan beni enginliklerinden kıyıya vuran küçücük balık misali.Sana söyleyecek cümlelerim var şiir sözlüm...

Biliyorum; şimdi nasılda kızacaksın bu mektubumu okurken.Mutlulukmu çok geldi? Melonkolik sevgilim diyede serzenişte bulunacaksın.İnceden,inceden.Hani olurya işte; göze gelirse sevdamız; biliyorum nazar boncuğu diye engin mavilikleri iliştirdik sevdamızın kuytularına.Çöldeki kum taneleri kadar mısralar iliştirdik satır aralarına...

Ama olurya hani; işte kıskanırsa ecel,Bir zalime rastlarsan ve kopartırlarsa seni benden ve bırakırsan senin işte diyerek uzattığın ellerini.İşte ogün içindir sevdiğim bu kelimelerinden kan damlayan mektubum.Bilirimki o gün bülbül gibi şakıyorsun diye seni gülümseten dillerim lal olacak.Sana ilham olan gözlerim görmeyecek.Sana koşan dizlerimin bağı kopacak ve ben ben olmaktan çıkacağım...

Biliyorum; okudukca söyleneceksin.Söylendikcede derinden bir of çekeceksin.Lakin yazacaklarımda bitmedi be birtanem.Sonuna kadar dinlermisin? Seni sevmek; belkide hayatımda ilk kez insan oldum demekti.Hayata cesurca gülebilmekti.Savaşlara girmekti ve her savaşta galip gelmekti.Unuttunmu? neleri atlattık ne zorlukları yenmiştik ve sen olmaktan ben olmaktan çıkıp biz olmanın şerefine ermiştik.Biz birbirimizi ne çok sevmiştik...

Hani olurya?
Hayatından kayarsam bir yıldız misali İşte o güne dair olacak duygularımdır beni bu mektubu yazmaya zorlayan.Ömrün boyunca yokluk yüzü görme olurmu? Rabbim; sana her işinde kolaylıklar versin,evin olsun,ocağın tütsün,çocukların olsdun hatta boy,boy...

Ama işte olursa dedimya; bir gün olmazssam hayatında,bırakırsan beni engin maviliklerinden atarsan kıyıya.Ömrün boyunca huzur yüzü görmeyesin...Hiç bir kadına ''seni seviyorum''diyeme! lal olsun; bana aşkım diyen dillerin...

Rabbim; sana iyilikler,güzellikler bahşetsin.Umarım tüm dünyanın zenginlikleri sende birleşsin.Bahtın ummanlar kadar geniş olsun.Ama şunu unutma birtanem ben içinde hiç durmadan sızlayan bir yara olayım...için için kanayıp hep ruhuna dolayım.

Dedimya; uyudum uyandım ve aklıma geldi.Olurya şayet birgün kopartırlarsa beni senden.Kıskanırlarsa göze gelirse aşkımız diyeydi bu sitemler...Şunu unutma:Adamım,sen her gece yıldızlarla göğe dizilip her doğan güneşle içimi yakansın.Bir nefes misali bana can olansın.Karga misali sadakatla aşkımıza sahip çıkansın.Ama işte dedimya...olursa birgün:Tanrım rüyamdada olsa bana o günü yaşatmasın...

Senin olmadığın birgün:Kıyamet günümdür...

ilknur Aslan




www.nostaljim.org

eee benim sitem işte :))

Hiç yorum yok: