19 Eylül 2009 Cumartesi

Bayramınız Kutlu Olsun...







4 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Canim sizlereede güzel ve bereketli bayramlar olsun, sevgiler....

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

geçmiş bayramınız kutlu olsun.sevdiklerinizle nice mutlu bayramlara inşallah

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

tunaydın canım sevgıler ıyı pazarlar

ŞAİRANE dedi ki...

Çok sevgili arkadaşım merhabalar..Görüşmeyeli inşallah iyisinizdir..Ben sizlere eskisi gibi uğrayamıyorum mağlum nedenlerden dolayı ancak belki merak edersiniz diye bilgi vermek istedim size de..Doktorumuz babamın yaşını da göz önünde bulundurarak şu an için ameliyat yapılamayacağını ve bu nedenle önce kemoterapi görmesinin daha iyi olabileceğini söyledi. Onkoloji doktorumuz izinde olduğu için bu hafta içinde ona ulaşmaya çalışacağım ve dedikleri zaman tedavimize başlayacağız..Yokluğum içerisinde bırakmış olduğunuz yürekten ve değerli mesajlarınıza, geçmiş olsun dileklerinize ve etmiş olduğunuz dualara sonsuz teşekkürler ediyor; kendim ve ailem adına sonsuz şükran ve saygılarımı gönderiyorum. Yeni haftanın da siz ve aileniz ve de tüm sevdikleriniz adına başta sağlık olmak üzere sevgi, bereket, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum…HERŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASINI DİLİYORUM…