28 Haziran 2009 Pazar

***Sevimli Kızlarımız ve Kısa Tatilim***


Bu yukardaki sevimli kızlar benim tavşanım Sürmeli ve kızımın kedisi Fıstık hanımlar :)
birbirleriyle oynarken resimledik hanımefendileri,ama şimdi uzaktalar birbirlerinden ,çok sevimlilerdi çokkk,fıstığın yaptığı oyunlara sürmeli hanım kızsada birbirlerine arkadaş oluyorlardı :)
Fıstık hanımın Bolu'da kaldığı ev bir oda bir salondan ibaret olunca çok sıkılıyor sanırım orada,burada gez gez bitiremedi evi ve giderken resmen ağladı Fıstık...
çok seviyoruz biz bu hanımları... :))
Kısacıkmı kısacık tatilim :)
Evet kısacık bir Bolu Ve İstanbul ziyaretim oldu,Bolu'ya kızımla gittik ama İstabul a tek başıma düğün için gittim,orda kardeşimle falan buluştum güzeldi ama resim koyamıyorum çünkü,fotograf makinem bensiz bir İstanbul turuna çıktı :D
Gelin hanım kuaförden çıkarken gelin kızımızın ablası o kargaşada, içinde gelinin ve kendinin kimliklerinden tutunda kredi kartları,para ve daha birçok değerli eşyanın bulunduğu çantayı takside hemde bagajında unutunca(fotograf makinemde dahil)doğal olarak bende resim çekemedim ,bu olay tamda düğün günü gerginliğe sebep olsada taksi şöförü 2 gün sonra farkedip sağolsun çantayı açıp telefon numarasına ulaşıp gelini aramış ve kim olduğunu sormuş,gelinde(Esra) "kimi aradınız "deyince şöför bey "ben kimi aradığımı diyemem kayıp eşya var ve sahibini arıyorum siz söyleyin kim olduğunuzu "diye ısrar edince Esra'cık ta isimini ve soyismini deyince şöförde "emanetleriniz bende gelin alın"demiş ,Allah'a şükür ki hala böyle insanlar var,azda olsa kalmış hemde İstanbul gibi bir yerde,(çantada 2 tanede çeyrek altın var)
helal olsun ona :)
Bu arada makinem hala bende değil nerdemi?
e şimdide Mersin'de o bensiz tatil yapmaktan pek hoşlanmış gibi ama nasılsa elime geçer :PpP
güzel bi kaç gün geçirdim kısacası :)
www.nostaljim.org
eee bizim sitemiz işte :)

21 Haziran 2009 Pazar

Babalar günü


Tüm Babaların ve baba adaylarının günleri kutlu olsun...
Babaları hakkın rahmetine kavuşmuş arkadaşlarımızada sabırlar dilerim
Allah sevgili babalarını nurlar içinde yatırsın...
ee bizim sitemiz işte :))

Canımsın***

Bu papatyalar sana gülom





Sevgili Mukadder'im çok teşekkür ederim canım benim,


bu güzel sürprizin beni çok ama çok duygulandırdı...
Beğenmek mi dedin ben daha iyisini yaptım canım,bayıldım
hediyene sağol biriciğim :))

Sen çoğu arkadaşımızın arayıpta bulamadığı,dostlukların,arkadaşlıkların sahte olarak yaşandığı

şu int dünyasında karşıma çıkan ve her zamanda hep iyiki dediğim tek dostumsun,arkadaşım,sırdaşım,kardeşimsin,bu dostluk hayatımıza veda edeceğimiz zamana dek sürecek canım,eminimki;hangimiz önce gidersek

kalanımızın sık sık andığı ve hep özlem duyduğu bir dostluk olarak hafızalarımızda kalacak,

Allah nazarlardan korusun

ve seni çokkk seviyorum gülom...



ve
notcuk;cidden çok şaşırdım canım,şifremi unutmadığın için :D


www.nostaljim.org
eee bizim sitemiz işte :))

20 Haziran 2009 Cumartesi

Doğum Günü

video

Canım biriciğimin doğum günü bugun, bitanem doğum günün kutlu olsun seni tanıdığım için çok mutluyum,dört yıldır süren dostluğumuz; eli bastonlu nineler olduğunda dahi sürer inşallah ,sen benim şu sanal dünyadaki tek gerçeğimsin,sanaldan dost olmaz diyenlere çok güzel örneğiz her ikimizde,acısıyla tatlısıyla her derdimizi paylaşabildiğimiz çok güzel dostluk.bir ömür boyu sürmesi dileğimle...
Selo'm senin için sana özel hazırladığım bu videoyu sesli izlemeni istiyorum bakalım beğenicekmisin ufak bir hediye sana...
Bu benim canım kim mi? Tabiki Selma yani bu blogun sahibi eee ben kimim o halde dimi,şimdi sayın okuyucalar merak ederler bende Selo'mun canı muko,ee ben buraya nasıl yazıyorum diye soranlara ise şifresi bende mevcut olduğu için haberi olmadan girip yazıp süpriz yapayım dedim kendisi şu an evinde bile değil İstanbul'dan dönünce eminim çok şaşıracak...


MUTLU YILLAR CANIM SENİ ÇOK SEVİYORUM!

12 Haziran 2009 Cuma

Tuzlu Tuzlu


Bunu emoş'um yaptı,tvde Ayşe Tüter hanımefendinin tarifini izlemiş,anne ben bunu yapmak istiyorum dedi ve mutfağa girdi,benim kuzum büyümüşte pastalar yemekler yapar olmuş,ben yaşlanıyorummuyum nedir???
malzemeler;
2 yumurta,
200 gr margarin(bir paketten biraz eksik)
1 çay kaşıgı tuz
,bir çay kaşığı şeker,
aldığı kadar un...
biraz kırmızı biber,
biraz susam,
biraz çörekotu,
biraz haşhaş...
yumurtaları ve oda sıcaklığındaki margarini birbirine karışıncaya kadar yoğurdu,sonra tuzunu,şekerinide atıp ununu ekledi yumuşak bir hamur elde etti,vaktiniz varsa hamuru yarım saat dinlendirin buzdolabında daha iyi oluyormuş (yoksa hemende yapılıyor )ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarladı ve bikaçını bibere,birkaçını susama,bir kaçını çörekotuna ve bikaçınıda haşhaşa batırıp yağlı tepsiye dizdi...200 derecede üstleri kızarana dek pişti ve afiyetlede yendi...
not:pişene kadar fırının kapağı hiç açılmayacak,yoksa yağını bırakıyor,kabartma tozu olmadığı için hemen sönüyormuş tuzlu tuzlular


www.nostaljim.org
eee bizim sitemiz işte :))

10 Haziran 2009 Çarşamba

Meyhane Pilavı



annecim bunu sık sık yapar babamda çok sever ve çokta güzel olur ellerine sağlık anneciğimin... :optum:
bende dün yaptım e güzel olmuştu hani,acılıda olunca oh ne güzel diyerek yedi benim kuzucuklar :)

şimdi sıra tarifte :)

malzemeler,
2 kase pilavlık bulgur,
3 orta boy domates,
3 sivri biber,
5-6 tane yeşil soğan
2 yemek kaşığı tereyağ,
varsa et suyu yoksa
1 bulyon et tableti
1 tatlı kaşığıda pul biber(acı severizde birazcık)


yağı tencereye koydum biberleride ince ince doğrayıp içine attım,biberler biraz kavrulunca incecik doğradığım soğanlarıda karıştıdım birazda onunla kavurup küp küp doğradığım domateside karıştırdım biraz pişince temizlediğim bulguru içine döküp biraz kavurdum kırmızı biberinide attım 4 kase suyunu ekledim,tuzunu ve bulyonuda atıp bir taşım kaynayınca altını kısıp suyunu çekene kadar pişirdim ve afiyetlede yediler...

ben yedim mi?
valla yemedim ama bir kaşık tadına baktım :)


buda sunumumuz efendim :)


Resim


www.nostaljim.org
eee bizim sitemiz işte :))

Karnı yarık



malzemeler,
yarım kilo patlıcan,
150 gr kadar kıyma,
1 tane soğan,
1 yemek kaşığı domates salçası
1tane domates,
1 tane sivri biber
2 diş sarmısak
tuz karabiber,
kızartmak için yağ...
fırın tepsisi ve fırın :D


patlıcanları çizgili soyup yıkayıp kurulayalım(bi kaç yerinden bıçakla delerseniz sıçramaz)
ve kızartalım,
diğer yandan kıymamızı soğanımızı iyice suyunu çekene kadar kavuralım,( ben hiç yağ koymuyorum patlıcan kızarıyor diye) kavrulunca salçasını tuzunu,k.biberini koyup biraz daha kavuralım,
sonra bir tepsiye patlıcanlarımızı dizip içlerini kavurduğumuz kıymayla düzgünce dolduralım,üstlerine yarın ay doğradığımız domatesleri,bibierleri ve sarmısaklarıda yerleştirip,
1,5 su bardağı da su ilave edip fırında 15,20 dk pişirelim
afiyet olsunnn :)

3 Haziran 2009 Çarşamba

Ne desek bilmem ki?

Ne desek bilmem ki?
http://www.internethaber.com/images/news/63489.jpg
Bugün internet haberde okuduğum bir haberde Adana'da sinekle mücadele için yapılan ilaçlamalarda 40 kişinin zehirlendiği ve hastanede midelerinin yıkandığı haberi var,
ha birde 2 büyük baş hayvan ile 2 de köpek telef olmuş... :şok:
Okuyunca hey Allah'ım deyip önce güldüm sonra nedense içim burkuldu birden

gülsekmi :kiki: ağlasakmı? :((
ben karar veremedim?
insan hayatı bu kadarmı ucuz anlamadım?
Kendilerini korumaları gerektiğini biliyorlar ama ne hikmetse halkın korunması gerektiği pek
akıllarına gelmemiş sevgili belediye yetkililerinin,
Neyse ki hastaneden taburcu olanları belediye otobüsleriyle mahallelerine bırakmışlar sağolsunlar...Ya mahalleye kadar bırakmasalardı nolurdu o hastaların hali değil mi ama???


www.nostaljim.org
ee bizim sitemiz işte :))

2 Haziran 2009 Salı

Kurban olurum yarim(sevgiliye mektuplar)


Sevgilimmm
Sevgilim benim,en özelim,eşim,buz tutmuş gönlüme kardelen çiçekleriyle gelipte gün yüzü gösterenim nasılsın?

Civanım benim güleç yüzlü yarim seni öyle özledim ki tahmin bile edemezsin.Yokluğun yakıyor be ciğerimi göz,göz oluyor,canım çok yanıyor be bebişim.Kanıyorum, usul usul kanıyorum ben.Tabibler buna derman olmuyor olamıyor.Eriyorum gün be gün varlığın var oluşumdur dedim ama! ! ! yokluğunda sonum oluyor.

Seni hayal ediyorum.Gözlerin hani hülyalı bakar ya! hani şöyle bir off çekersin ve sonrada ellerimi tutup gülümsersin ve ardından da seni çok seviyorum kız dersinya :) işte onları hatırlıyorum senden uzaktayken en çok.Haa birde beni koluna yatırıp ta sımsıkı sarmanı sonra mis kokulum diye beni derin derin koklamanı. Ama en çok sen uykunun kollarındayken masum yüzünü kazımışım belleğime işte en çok da o anları anımsıyorum.Ve işte bunlar senden uzaktayken benim tek teselli kaynağım oluyor.Ben her boş anımda bunlarla gönlümü eğliyorum.Rodrigonun gitar konçertosu eşliğinde köz olup dumanlarımı göğe yükseltiyorum.

Sevmek neydi? diye sorgulardım çok önceleri yada daha da önemlisi sevilmek neydi? işte asıl önemli olan da buydu sanırım.İnsan seviyor be gün yüzlüm.Otu seviyor,böceği seviyor,yemek yemeyi seviyor,karşı bir cinsi seviyor hatta hatta en acısı karşılıksız bir aşka düşüp için için eriyebiliyor da.Ama sevilmek çok farklı.Hele ki sevdiğin yürek tarafından sevilmek,dahası istenilmek,beğenilmek.İşte bu kör olmuş bir çift göze ışık huzmesini göstermek kadar özel.Sen işte bunu başardın.Sen kör olmuş,nasır tutmuş yüreğime sevdanın nurunu saçtın.Seni herkesten,her şeyden farklı klan en büyük özelliğin bu işte.Ve işte bunun için bile ben sana ‘’kurban ‘’olurum yarim.Kınalar yakarım yarim avuçlarıma,allı yeşilli kurdeleler takarım saçlarımın her bir tutamına,beyaz esvaplar giyerim sırtıma ve attığın her bir adıma ‘’kurban’’olurum yarim…Bir semah ayinindeymiş gibi dönerim peşin sıra.Susadıkca avuçlarından su içerim kana kana.Sana olan sevdam dan yandıkça gözlerinin içine düşer efkarımı söndürürüm yana yana.Sen iste senin için ömrümden ömrüne bir değil bin günü feda ederim.Sen bana seviyorum diye dilinde dillendirkce seviyorum diyen peltek dilinden öperim.

Şeker dillim,güleç yüzlüm,civanım,aşıkların aşığı ‘canımsın ‘daha da fazlası,sen can sın.Ruhuma Rabbimden sonra ışık saçansın.Sen gülümse ki dünyam yeşile boyansın.Ellerimiz birbirimizden hiç kopmasın.Geleceğim yarim ölüm çıkmazsa yoluma Kınalar yakarım yarim avuçlarıma,allı yeşilli kurdeleler takarım saçlarımın her bir tutamına,beyaz esvaplar giyerim sırtıma ve attığın her bir adıma ‘’kurban’’olurum yarim.Kurbanın olurum…KIYMETLİM BENİM…Sevgilim…gönül eşim…muhabbetle o güzel gözlerinden öperim…

ilknur Aslan

Bu şiirin hikayesi:


Ben yokluğunda sana, yanık mektuplar yazdım
Yanan yüreğimi? kağıtmı hiç ama hiç bilemedim…
Ama artık yoluna da kurban oldum ya işte :))
Buğulu gözlerinden özlemle öperim…bebeğim…




www.nostaljim.org

ee bizim sitemiz işte :))