5 Şubat 2009 Perşembe

Mimlenmişim :)

Canım dostum mukom tarafından mimlendim,mimlendim mimlenmesinede birde cevaplarımı verirsem daha iyi olacak sanırım :)

En sevdiğim kelime?
-çiçeğim ve anne" kelimeleri

En nefret ettiğim kelime?
-ölüm

Beni ne heyecanlandırır?
-sevdiğim ve görmeyi çok istediğim birini görmek

Heyecanımı ne öldürür?
-sevdiğim ve görmeyi çok istediğim birinin benim kadar heyecanlanmaması :D

En sevdiğim ses?
-her tür dinlendirici müzik sesi

En nefret ettiğim ses?
-sabah erkenden dışardan gelen köpek sesleri

Hangi mesleği yapmak istemem?
-hasta bakıcı olmak istemezdim(çok zor gerçektende)

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdim?
sahibim zaten,sezgilerim çok güçlüdür,şimdiye kadar pek yanıltmadılar beni :)

Kendim olmasaydım kim olmak isterdim?
-bilmem hiç düşünmedim kendim olmaktan memnunum :)

Nerede yaşamak isterdim?
Türkiye'mde ve Ankara'da :)

En önemli kusurum?
-çok duygusal olmam

Bana en fazla keyif veren kötü huyum?
-içimdekini birden söylemem(bazen işe yarasada,birazda oynamayı bilmeli aslında)

Kahramanım kim?
valla karamurat diyemeyeceğim yada tarkan :)


En çok kullandığım küfür?
"embesil"


Şu anki ruh halim?
"pekte iyi değil,umutsuz bir ruh halindeyim"

Hayat felsefesini hangi slogan özetler?
-herşeye rağmen dünyaya gülen gözlerle bakabilmek ve dimdik ayakta durabilmek

Mutluluk rüyam nedir?
-çocuklarımın sağlıklı olmaları , meslek sahibi olmaları ve dağ başında bir kulübede olmak herşeyden uzak sadece sevdiğimle :)

Mutsuzluğun tanımı?
-sevdiklerimin yokluğu

Nasıl ölmek isterdim?
-kelimeyi şahadet getirerek yatağımda ölmek isterdim

Öldüğümde cennete gidersem Allah'bana kapıda ne söylemesini isterdim?
-valla hiç düşünmedim :D
Bende narish/ ve ŞAİRANE arkadaşlarımı mimliyorum kabul ederlerse sevinirim,etmezlersede canları sağolsun :)


www.nostaljim.org

eee bizim sitemiz işte :))

Hiç yorum yok: