20 Şubat 2009 Cuma

Rabbim seni bana bahşetsin


Soğuklar ısırıyor yine.Buz gibi keskin bir hava hakim senin şehrinde.Benim şehrimdeyse bir kararsızlık hüküm sürüyor ne senin şehrin kadar soğuk nede benim sana olan sevdam kadar sıcak...

Al...Al bak uzattım ellerimi sana doğru süzülüyor ellerim göçmen bir kuşun kanadıyla gönderiyorum yüreğimin sıcaklığını seni sarsın,sarmalasın yeni doğmuş bir bebeği koruyup kollar gibi.Dolanıyorum ipekten bir kumaş gibi dolanıyorum her bir yanına.Buz gibi tenini sevdamın ateşiyle ısıtıyorum.Yüzüne dokunuyor parmaklarım,saçlarını okşuyorum yumuşacık incitmeden,örselemeden al diyorum...Al senindir ellerim ne yaparsan yap.

Bebişim,kırılganım,naif yarim özledim...Merak ediyorum seni.Çöle düşmüş Mecnun da ne kadar akıl kaldıysa bende de ancak o kadar kaldı.Dünüm de sen,bu günüm de sen,yarınlarımda ki hayallerim zaten hep sana ait ama her 'an'ımda sen.Sen merkezli bir dünya kurdum kendime uydusu sen,yörüngesi sen alçak basınçlar öfken,yüksek basıncın beni deli gibi sevmen,aramızdaki mesafeler dağlar,yokluğunda döktüğüm gözyaşlarım yıldız,derdimi bölenim ay, içimi yakan sevdansa güneşim oldu.Sensiz geçen günleri hiç sorma onlar tek kişilik bir hücrede yatan bir mahkumun günleri ne kadar çileliyse işte öyle...Sen hiç sorma...En iyisi bilme...birde bana üzülme...

Ellerim öksüz kaldı be gönül kuşum onlar sahipsiz kaldı.Ellerini arıyorlar yeniden tutmanı yeniden avuçlarının içine alıpta sahiplenmeni özlüyorlar.Sen hele gözlerimi hiç sorma onların durumu çok daha perişan.Tek dertleri tekrardan gözlerinin gömüsünde kendilerini görebilmek.Uykumda sen,uyanıkken sen ah birde yine bana bakıp yıldız yıldız gülümsesen :)

Seni özledim yüreğimin bağı,yaman sevdamın sahibi,gönül hırsızım,aşkım,ömrümü ömrüne berdel yaptığım.Seni çok özledim...Sevdiğim derken içimi titretenim yorgun ruhuma bu dünyada tek huzur verenim.Geleceğimin tek varisi sensin ve Rabbim seni bana bahşetsin...


ilknur Aslan



www.nostaljim.org

eee bizim sitemiz işte :))

Hiç yorum yok: