12 Şubat 2009 Perşembe

Ödül

sevgili arkadaşlarım renklipastalar ve rumeysanınrüyasıbeni bu ödüle layık görmüşler kendilerine çokk teşekkür ediyorum :)

Kaydı Yayınla




Aslında bloguma çok vakit ayıramıyorum,buna rağmen bikaç arkadaşım oldu,belki zaman ayırsam daha farklı olacak ama,bloguma uğrayan ve güzel mesajlarını bırakan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum :)
Benimde bu ödülü 7 arkadaşıma vermem gerekiyormuş :)
Ödülünüz için tebriklerimi sunuyor ve arkadaşlarımın isimlerini yazıyorum :)

ilk olarak can dostum

mukom

ŞAİRANE

edaca

biryudumhobi

nariş

lezzethane

tazenane


arkadaşlarıma takdim ediyorum ödüllerini,aslında ben bu ödülü blogumu ziyaret eden bütün arkadaşlarıma da veriyorum...

7 yorum:

Narish dedi ki...

tesekkür ederim canim..

LezzetHane ( Buket ) dedi ki...

Selamlar blogumu ödüllendirerek beni mutlu ettiğiniz için çok çok teşeekür ederim. Benim için çok hoş bir sürpriz oldu. Ben de sizin bloğunuzu seviyorum :)
Sevgilerimle...

esintilerim dedi ki...

rica ederim narişim :)

rica ederim lezzethane... :)

TAZE NANE dedi ki...

Çok teşekkür ederim.
Çok sevindim.
En kısa zamandan bende yayınlıcam.
Sevgiler.

esintilerim dedi ki...

rica ederim tazenane :)

edaca30 dedi ki...

ayyy kuzum benımmmm kocaman sevgıler tesekkurler

muko dedi ki...

çok saoll bidenemmmmmmmm