21 Şubat 2009 Cumartesi

Pandispanya

Ortala
hafta sonu olunca bizimkilerin tatlı krizinin zamanının geldiğini anlıyorum,evin içinde dört dönüyorlar,
ee bi güzellik yapayım bari dedim kalktım mutfağa bi girdim bakalım ne yapabilirim diye ve işte sonuç :)
bitmedi tabi yemekte yaptım onuda birazdan ekleyeyim dedim(pişmedide :wink: )

Pandispanya

malzemeler;
5 yumurta
5 fincan un,
5 fincan şeker
kabartma tozu


1 su bardağı fındık içi
kreması;
3 s.bar.süt,2 fincan nişasta,1.s.bar. pudra şekeri,
biraz tereyağ,2 yemek kaşığı kakao...birazda hindistan cevizi :)

yapılışı,önce yumurtanın beyazlarını köpük gibi olana kadar çırpalım,sonra sarılarını ekleyelim,daha sonrada
şekeri ekleyip iyice çırpalım,en sonda unu ve kabartma tozunu katalım,yuvarlak borcama veya tepsiye karışımımızı dökelim,önceden ısınmış (180 derece ) fırına koyalım,çok pişmeyecek üstü hafif kızarana kadar..

diğer tarafta sütümüzü,nişastamızı,kakaomuzu bir tencerede pişirelim,
kremamız biraz ılınıncada pudra şekeri ve tereyağını mikserle iyice çırparak kremamıza karıştıralım...

pandispanyamızı biraz soğutup,ikiye keselim arasına krema sürelim üstüne dövülmüş fındık içinin yarısını serpelim,
diğer yarısınıda üstüne kapatıp kalan kremayı her yerine eşit miktarda sürelim,en üstünede kalan fındık içi ve hindistan cevizini serpelim ve buzdolabında biraz bekletip afiyetle yiyelim :)
Afiyet olsun :))




www.nostaljim.org

bizim sitemiz iştee :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hımmm
nefis,
yemek pişinceye kadar biz pandispanya yeriz sorun değil :))
ellerine sağlık güzel nefis harika süper görünüyor eee bu kadar yağ çektikten sonra sanırım bir dilim hak ettim :))
Sevgiler....

esengül dedi ki...

teşekkürler yıldız 2 dilimde alabilirsin canım :)