23 Nisan 2009 Perşembe

23 Nisan Ulusal Eğemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun


Milletimizin,çocuklarımızın ve tüm dünya çocuklarının bayramını kutluyorum...


İçim burkularak keşke bugün ve hergün çocuklarımız için ve dünya çocukları için  bayram olsa sokaklarda anne baba sevgisinden mahrum,dilenen,mendil satan,savaşlarda mermilerle,korkularla burun buruna yaşayan,tacizlere uğrayan  vs.vs. tüm çocuklar hepsi hepsi,bunları hiç yaşamamış olsalar ...

Çocuklarımıza keşke bir gün değil hergünü bayram gibi yaşabilecekleri bir dünya bırakabilmeyide başarabilseydik...

Yinede herşeye rağmen içinizdeki çocuk yanınızın hep kalmasını ümüit ediyorum ve diyorum ki;

Dilerim her gün 23 Nisan çocuk bayramı Tadında geçireceğiniz günler olsun...

www.nostaljim.org

ee bizim sitemiz işte :))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

canim seni sobeledim, bloguma bakabilirsen eger cok öpüyorum ve bayramin kutlu olsun :P