11 Nisan 2009 Cumartesi

Gelişinin şerefine


Tüm yollar seni işaret ediyor ve ben gün geçtikçe tüm bulanık düşüncelerimden sıyrılıp çırılçıplak peşin sıra geliyorum.Peşinden gelen ben miyim yoksa ruhum mu bunu tam olarak bilmesem de yalın ayak düştüm yollarına. 

Tüm çıkışlar tutulmuş dahi olsa,her yere barikat kursalar dahi kimse engelleyemez..Çünkü en yakınlarım bile bilmez benim ne kadar deli olabileceğimi kestiremiyecekler.Tek bilmedikleri bu oysa.Baş koydum,yılmak yok ama ölümü göze almışım ben.Gün gelecek önüne diz çökerek geleceğim bir kuş misali omzuna konacağım sen beni göremeyeceksin belki ama hep hissedeceksin sürekli beni.Tutamasam da ellerini,gözlerinin çisilin de göremesem de kendimi bilesin ki hep yanında olacağım.Yanından hiç ayrılmayacağım.Seninle yollarımız hiç ayrılmayacak,kopmayacak bizim seninle olan güçlü bağlarımız.Çünkü benim sana olan sevdam gelip geçici olmadı hiçbir zaman ve bilirim ki bende senin ilk olmasa da son karın ağrın oldum ve hiçbir ağrı kesici bunu geçiremeyecek ben hep orada kalacağım sonsuza dek sürecek bu şekilde.Bir gün Hak vaki olduğunda aşkımıza şahitlik edecek gökteki melekler.Her bir uzvumuz dile gelecek ve Rabbime biz onlar yaşarken bu sevdayı dolu dizgin hep ikisiyle beraberdik diyecekler.Ve bizi Yaradan bile onaylayacak ve onlarının kaderini ben belirlemiştim diyecek. 

Sanıyorlar ki kimileri sevda gelip geçici bir duygu,insanın hayatından kimler gelir kimler geçer.Ve hiç olmadı biri gelir biri gider.Ama bu kadar ukalaca ahkam kesenler bunları söylerken benim gibilerin sadece masallarda kaldığını ve artık sevdanın da değişen dünyaya ayak uydurduğunu sanmışlar.Ben seni gelip geçici sevmedim ki.Yana /yıkıla sevdim.Rüzgarlarda başı boş savrulan bir yaprak gibi sevdim.Kuruyup ta gazel olsam dahi ateşlerde yanarken dumanım tüte, tüte sevdim.Sen tamda bitip tükenmişken hasta olan benliğime bir antibiyotik gibi geldin bebişim kırılganım,güleç yüzlüm değişen dünyama hoş geldin.Ben bunca yıldır seni bekledim nerelerdeydin niye geciktin.Oysa ben artık geleceğinden tam da ümidimi kesmişken ansızın geldin ve biliyordum ki sen yıllardır gelmesi geciken ama bir o kadar da özlemle beklenendin. 

Gelişin tam da bir devrim e denk geldi.Gelişin bana yeniden gün yüzü göstertti.Gelişin yıllardır tatmadığım huzuru verdi.Gelişin ölmüş ruhuma yeniden can verdi.Varlığın,var oluşum oldu.Şu yaralı ruhum seninle ilk kez ebedi huzuru buldu …Sen yıllardır gelmesi özlemle beklenendin…Bebeğim iyi ki geldin…Hoş geldin…Bu gün yaşıyorsam,bunu sana borçluyum…gelişine,sevişine 
Sana şükran borçluyum… 
Kırılganım,güzel yarim,gelişinin şerefine her günü bayram ilan ediyorum gerçi biliyorsun ama ben yinede tekrarlıyorum seni seviyorum…


ilknur Aslan


www.nostaljim.org

ee bizim sitemiz işte :))

Hiç yorum yok: