15 Nisan 2009 Çarşamba

Mimozamsın


Canım. 
Kınalı kuzum,narinim,gözlerinin gömüsüne gömüldüğüm seni özledim ve oturdum yine klavyemin başına ve sana olan yangınımı,sana olan susuzluğumu anlatıyorum.Dile gelen tek yüreğim değil,ruhum değil,dile gelen tüm uzuvlarım.Bana değil klavyeme sor.Dile gelse bu cansız nesne o bile dayanmaz tarumar olur her parçası onun bile özü bay vermez be gün yüzlüm. 

Adın dert olsa /dertlerin en güzeli olurdun katlanırdım senden gelen her türlü çileye. 
Adın kabus olsa/düşlerin en güzeline en uzununa seninle dalardım gün bitip de dönerken geceye. 
Adın ölüm olsa/Azrail deseler dahi ecel in şerbetini elinden yudumlardım.Son yolculuğuma senin kolunda çıkardım. 

Bastığın toprak olurum 
İçtiğin suyun olurum. 
Yaz günü terlersen silip attığın mendil olurum 
Konuştuğun kelamında sen iste,değil bir hiza kurduğun devrik cümlen olurum. 
Sen iste gönüllü kulun olurum/kölen olurum gerek yok hiçbir zincire 

Sebebim ol/soluğumu kes 
Tek hazanım ol sararıp düşeyim bir yaprak misali dizlerinin dibine 
Engin maviliklerde uçan,karayı gösteren martım ol. 
Denizde,pusulam 
Gemide dümenim ol. 
Cesaret veren içimin hiç susmayan sesi ol. 
Beni istersen çocuk say gülüp geç/ 
Madem öyle oynadığım lego ol ve kurayım, bozayım seni. 
Her seferinde yine,yeniden keşfedeyim ben hep seni yanımda göreyim. 

Gitme/git desem de gitme hiç olur mu 
Vazgeç desem de sakın beni terk etme. 
Benliğim olursun/nefesim olursun 
Daha ne diyeyim can olursun/can 
Baharım olursun /her bir dalımda çiçeğe durursun. 
Umudum olursun ve sen yoksan /ölümüm olursun… 
Ama seni nefes diye her çekişimde biraz daha ben olursun 
Beni yüreğimden sayfa, sayfa okursun. 
Bahar dalımsın,mimozamsın 
Hadi aç sürgünlerini seninle bahar sarıya boyansın. 
Savur polenlerini dört bir yana 
Çünkü,sen mimozamsın sarı sarı çiçeklerinle baharıma açansın


ilknur Aslan


www.nostaljim.org

ee bizim sitemiz işte :))

Hiç yorum yok: