23 Nisan 2009 Perşembe

Sobelendim...

Sobelendim
Sevgili arkadaşım narish'im(beyhan'cığım)  beni sobelemis,teşekkür ediyor ve cevaplamaya geçiyorum...

Yil sonunda zengin olmak kosulu ile bir yil boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz ?

zenginliğin bedeli bu olmamalı,istemezdim yani :))


Kör olma ve sagir olmak arasinda nasil bir secim yapardiniz ?

seçim yapmak istemezdim ve o durumda olan arkadaşlarımızada şifalar diliyorum...

Öleceginiz ani bilmek istermiydiniz ?

hayır,insan herşeyden vazgeçer nasılsa şu zamanda öleceğim diye...

Bu gecenin son geceniz olacagini ögrenseniz,birine söylemediklerinizden dolayi üzülürmüydünüz?


üzülürdüm ve eğer bişeyler söylemek istediğim kişi benim için önemliyse hemen arar yada bi şekilde ulaşır söylerdim...


Bir yil boyunca herseyin mükemmel oldugu,ancak yil sonun da o yili unutacaginizi bilebile yasanmasini ister miydiniz?

eğer mükemmelse ve yaşadığım her andan mutluluk duyduysam unutmak istemezdim anılarla olsun avunurdum :)


Eviniz yaniyor,aileniz ve siz kurtuldunuz,son kez daha eve girme sansiniz olsa neyi kurtarirdiniz?

eğer üstümde değilse benim için manevi değeri çok çok fazla olan kolyemi ve yüzüğümü kurtarırdım,manevi değerinden ötürü :))

Bende canımı dostumu Yaşama sebeplerim,mukom'u sobeliyorum...

www.nostaljim.org

ee bizim sitemiz işte :))

2 yorum:

muazzez dedi ki...

canım sayfamda sana ait ödülüm var kabul edersen sevinirim:)))

Unknown dedi ki...

tesekkürler canim sobemi kabul ettigin icin..